Jag måste finna orden!

Okej, jag har bloggrtorka.

får liksom inte till det.

tack till Petter Maömström som va först med
att gratta utan att han visste om att jag fyllde år!!

men igår var en härlig födelsedag men även annorlunda.
Uppvaktad hemma på morgonen med fina presenter.
tack mamma&Pappa&Malin!

fick samtal från Markus bror Magnus som fyllde 30 igår!
Häfitigt de där!

dorg vidare mot göteborg där jag hade lust att
skrika ut JAG FYLLER 20 IDAG!!!!!!!!!!! men jag lät bli.
Markus kom och vi åkte mot Ikea och sedan mot gränsen
Och i bilen fanns ett stort påskägg från Familjen Berg
med massa gott i! tacktacktack:))))
och sen handladedes det mat för ett x antal tusenlappar.

fick fina presenter av Markus.
Bland annat singstar med mamma mia skivan.
så nu kan ju alla gissa vad jag ska roa mig med den här veckan. hahaha
GALET BRA!


okej. så tack fina familj, släkt, vänner för uppvaktning på alla olika sätt!
underbara är ni<3

och TRE STORA ??? till er som inte hört av er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback