Lördags Rätt

Lördag.
Markus är hemma.

Fläskfilé
Robinson.
Sömn.
=rätt.

steg upp 07.20 idag.
gick till jobbet idag, finns ingen bra förbindelser
på helgerna så då gillar man läget men sin bästa vän Ipoden.
och nu vet jag varför jag inte gillar att jobba lördagar.
det är mycket av allt, folk är galna & inga stammisar.
men jobbade med Linda idag så det var roligt.

Markus plockade upp en trött Kajsa
för att köpa några hyllor.
Jag går och drömmer, och ser fin fina hyllor (tror jag)
Markus UTBRISTER - DET ÄR GOLV KAJSA.

så aningen trött jag.


En vanlig dag på jobbet, nästan så att man kan tro
att det är jag som står och spexar

Kommentarer
Postat av: Donna

Gör du sådär?:D <33

2009-04-04 @ 23:45:55
URL: http://donnaottilia.blogg.se/
Postat av: Stammisen

awww Bebiiiiiiiiis Men du var så söööt när du gick där os a, men titta här då, de är ju fiiiiiina =) hihihihi SAKNAR DIG!!!! O efter påsk, har du en stammis på lördagar också ;)))

2009-04-05 @ 11:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback