mitt riktiga JAG

Idag var den stora dagen kommer.
Skatteetaten.
vad jag fasat.
Markus & jag stod i klockan nio på morgonen.
det är inget jävla lisseberg här inte.
anyway.
gick in till två små söta tjejer, eller rättare sagt två lite mindre
fräscha damer som jag trodde kunde fixa allt åt mig.
efter prat i max 10 minuter fick vi gå.
jag var inget klokare egentligen, tur att Markus hänger med.

skulle hämta Markus bil.
så vi väntade in tåget med en latte och muffins i solen.
nice va det.
väl framme och latten nästan slut trippade vi ner för en låååång nerförsbacke.
nästan helt nere kommer kajsa med koffeinkicken typ och häller kaffe över sig.

Markus - asså Kajsa, hur lyckas du?
Jag vet faktiskt inte. jag är min mors dotter. det blir bäst så<3.

bilen hämtad, kör mot en secondhandaffär och tänkte kolla
lite utemöbler nu till sommaren.
på secondhand kan man fynda- dock inte snygga möbler.
men kläder-  KAJSA VI SKULLE INTE KOLLA EFTER KLÄDER.

Nu är vi hemma, markus hjälpe mig att skicka in den förbannade deklarationen.
är den rätt eller inte. det är stora frågan.
jag hoppas på cash tillbaka.

bra långt inlägg.
kommer decka när som, klockan 13 är det jag som är på jobbet.



snygg kajsa är mitt namn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback