Något vi aldrig får mycket av

kläder.
en tjej kan aldrig ha för många klänningar, för många kjolar,
för mycker skor och så vidare.
aldrig någonsin egentligen.
jag kan själv gå och klaga och säga att jag faktiskt har för mycket kläder,
men idag fick jag en uppenbarelse.
det är för lite plats jag har till mina kläder.
man ser ju knappt vad man har, man får liksom gräva sig i i garderoben
för att hitta.

mer plats åt folket!
 
shoppade loss lite grann idag, tyckte att jag behövde
det som uppmuntran.
markus undrade varför jag var ledsen?
jag är verkligen inte ledsen. jag är trött sa jag.
två fin fina grejjer fick jag med i påsen.


idag var det sommar förresten!

och vårt gamla bord är som NYTT!

Kommentarer
Postat av: emilia kusin

ohh men jag känner till den där känslan. SYND att vi inte bor närmare varandra!!vet du vad det är? det är vårrastlöshet. det bara spritter i kroppen och man vill slå sig fri från allt!..eller så är det för mej i alla fall.massa pussar på dej kusinen!

2009-04-23 @ 21:12:42
URL: http://emilialindau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback