olagligt?

Vem vill jobba en sånn här fantastisk dag?
och vem vill jobba helgen om detta vädret håller i sig?
Egentligen. egentligen inte alls jag.
men hade jag varit ledig, vad hade jag gjort under dagen?
suttit i solen ett x antal timmar och vart något brunare, vilket är vädligt positivt.
men ca en dag fattigare. mindre positivt.
ja menar, oh S T O C K H O L M  nästa vecka, med löning.

jag behöver detta, byta miljö.
jag blir galen om jag går och trampar på samma
ställe i för långa perioder.
att åka till stockholm för en helg kommer göra susen, likaså
en sverige tur i slutet på månaden.



lets get bruna & blonda
förra året satt jag inlåst på turistbyrån.
men år ska jag ge allt







Kommentarer
Postat av: emeli

ingeen vill jobba!!! men ni måste komma in ikvæll anars blir de inte nå roligt alls=( du måste måste kommma:D:D å ha din nya kjol på din, puss

2009-04-30 @ 18:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback