precis som alla andra

Så har jag fått min Norge deklaration.
Inga mer oroligheter.

Mamma&jag traskade runt i skogen med Felix
och vi mötter 4 stycken olika joggare.
Under detta varvet sprang en av dom förbi oss tre gånger.

första gången sa vi - Hej

Andra gången sa vi - Hej igen

Tredje gången så log vi allt vad vi kunde.

vi känner ju den här personen.
eller på Visingsö känner alla varandra.
Ibland blir det knäppt, och något som är mer knäppt är att jag
köpt ett par jeans som jag vill bo i.

Folk som känner mig vet att jag är ingen jeanstjej men saker kanske ändras?
Pratade med hansson som tyckte det va himla nice och frågade
om det blir jeans på krogen på fredag.
men nej, så långt kan jag inte sjunka. inte än iaf.......



snygg bild på mig & min hansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback