The notebook




Kommentarer
Postat av: emilia kusin

Förra veckan, höll jag på att explodera. Jag skämtar inte. Det kändes som att någonting åt upp mig innifrån , Jag ville bara fly ta ett bartender jobb på Ibiza och bara försvinna!

Men skulle jag bli lycklig av det? skulle jag bli mindre rastlös?Nej. Istället för att tänka på allt jag INTE HAR och INTE GJORT. Började jag tänka på vilken TUR jag har. Vilka fina människor jag har omkring mig.I andras ögon är kanske MITT liv drömmen.Det är vårrastlöshet kajsa. och vi kommer få det varenda vår!det gäller bara att hantera det.Men fy fan vad vidrigt det är. Bara släng dej på luren om du vill prata mer!!!!!Älskar dej lilla plutt kusin. Livet är ju så härligt!!!Var rädd om dig!

2009-04-30 @ 07:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback