you can put the blame on me

Otursdagen var här.
det händer inte ofta, men när de händer blir man så knäckt.
Trots seghet/trötthet och en uttorkad Kajsa tog vi tag
i städningen.
Jag som var så taggad på just städning tog först sönder
dammsugaren. dock fixad nu av Markus.

sen ska de bara pang. hade råkat ställa
en skål med vatten på tvättmaskinen
och så vart det en pool inne i badrummet.

då var det inget bättre än att sticka på träning.
ett tufft stepstyrkepass med en ledare som verkade
hög var det bästa, och inte nog med det.
jag cyklade hem i vår lååånga uppförsbacke med spagettiben.



kanske var detta inte min otursdag ändå?
lite oflyt bara.
men när kniven gick sönder när jag gick loss på maten
var oturen ett faktum.




jag gillar läget, och läget gillar mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback