Fredags Morgon

det var jobbigt att vakna till min fina familj
som satt och åt frukost, det var jobbigt att de
åkte för 20 minuter sen.

det var varit helt underbart att få ha dom
här i flera dagar.
Jag tycker det är svårt att vara utan dom, vi har ett speciellt
band som man brukar prata om- nu har jag snart
varit i Norge ett helt år,
och jag är stolt över mig själv
till att ha klarat av de, "hemma" finns de personerna
jag vill ha i min vardag! jag saknar er!


men mina tankar är så splittrade nu,
varje dag kommer jag på något nytt jag tänker ta mig an.
det får ta den tid det behöver - en dag trillar poletten ner.


nu ser jag galet mycket fram emot Grekland på söndag
tillsammans med min kaersta<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback