hej! mitt namn är kajsa, och idag.....

Börjar mitt riktiga liv!

jag ska köra stenhårt nu på allt.
efter att mer eller mindre slappat mig igenom denna sommaren
så är det äntligen dags- och jag gör det automatiskt i samband med skolstarterna!

Mina planer lyder:
Träna som fan, (spinning,stepstyrke,gymmet,promenader, och hör & häpna- AFRODANS
Som är nyhet på Sats. lovar att utvärdera det på söndag. ska även försöka få Markus
att vilja träna lite mer tennis med mig, (bollsporter är det bästa jag vet & saknar grymt)

Laga mat som fan, har åter igen slarvat med det mesta- att äta smidig mat som "mackor", "sallader"
"gröt" m.m.- för det första? håller det ens i längden? nu med att jag ska träna som fan?
nej nej nej. de gör det inte- därför variera kosten & LAGA MAT!

Jobba som fan - tycker kanske inte att jobbet är det roligaste nu- men jag biter ihop och ser frammåt!
Planerna efter jul kan ändras hur som helst- att säga upp sig från jobbet i en kris är kanske inte
det bästa som finns! ska varje dag var den goa&glada Kajsa som jag är född till!

Träffa vänner som fan -
grejjen är den, att det är svårt att fytta till en helt ny stad och träffa vänner! en skillnad är det
om man börjar plugga, men här är det annorlunda. jag ska umgås mer med dom "nära" personerna jag har, lära känna de mer "ytliga" vännerna man troligtvis kan få.

Festa som fan - jag har inte vart festsugen så där rejält som jag vart förr, men nu vill jag inget mer
än ut på dansgolvet och röjja tills jag måste gå ut för att hitta tillbaka till andan.

Sova som fan- nej Kajsa- 10 timmar är för mycket! 8-9 timmar är precis lagom, behöver jag ta en
powernap på dagen är det luuuuuungt!


jag kan ju såklart inte smocka igenom allt denna under en dag.
men under en vecka -absolut!

Blogga som fan - 
ska blogga minst en gång om dagen för mig egen skull
för att jag älskar att skriva- roligt som tråkigt inlägg, intressant som ointressant- jag gör det!






hej! mitt namn är kajsa, och idag börjar mitt nya & starkare liv!



Kommentarer
Postat av: Friday

Du e så flink :)

2009-08-24 @ 21:58:35
Postat av: svärmor

Bra tänkt, men ta det lugnt. Du har min son att ta hand om oxå.

2009-08-25 @ 18:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback