kompis, det går bra nu!

Vill bara tala om att "listan" jag skrev i måndags går fint!
Dagarna rullar på , idag var det en hel dag!
en hel dag för mig är när det är fullt ös.

jobb 6.30-13,
hem och softa, kolla lite på tv och somnar till,
lagar mat - 1,5 (den supergoda soppan) med potatis,purjo,lök,tomat,ölkorv, den är super!
till och med Markus tycker den är mummsig, men stora fina långa pojkvän kan faktiskt
bli mätt på soppa- ja det är chockerande det ; )


och inte nog med det, jag har tränat 2 timmar!
första timmen var de då Afrodans- vilket var riktigt roligt,
dock svårt- det kan låta lätt att skaka på kroppsdelar hit och dit till afrikanska rytmer.
det får ta sin tid det. avlsuta med Stepstyrke 60 min.


KOMPIS, DET GÅR BRA NU!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback