Möten med nya människor

det är lustigt hur man på de mest märkliga
sätten kan få kontakt med nya människor.
Jag ska nu ge er ett av de mest konstiga sätten jag vart med om.
det här utspelar sig på kreta- under min & markus moppe utflykt.

vi stannade till på ett stort café uppe i bergen för att
dricka frappe. fast den största anledningen var
nog att låna toaletten- för jag hade balljat i mig ett par liter vatten.

Markus & jag delar på oss- herrar / damer.
tydligen så var väldigt lätt att höra varandra därifrån,
för just när jag låst dörren - hör jag Markus skrika från andra rummet

"KAJSA, DET ÄR NÅGON SOM BAJSAT I PISSOAREN"

VAAAHHHH????  "ÄCKLIGT EWWWWWW
" SKRIKER JAG TILLBAKA.
när jag sedan kommer ut från toaletten och ska tvätta händerna
står det längsta kvinnan jag sätt i mitt liv och stirrar lite konstigt på mig
och frågar ÄR DU SVENSK?

och efter det hon precis hört skrikande mellan de bägge rummen,
ville hon glatt prata med både mig........ & markus!
inga konstigheter- inte.












Kommentarer
Postat av: jennissssssssssss

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAA

2009-08-27 @ 15:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback