julen är härlig för stora och små...

dags för att försöka göra sin röst lite högra
via bloggen.
jag vill tala om för er att jag är julfreak!
nu är det över, och nyår närmar sig.
och jag är ångestfri just nu - Åh det känns fint.
jag har inga planer för nyårsafton, joh jag ska jobba.
det kan mycket väl bli så att Ja&Markus super oss
redösa och skålar in nya året tillsammans- eller att vi sitter
hemma och chillar!

så länge jag får vara med M.



jag är glad och tacksam över att
jag fått turen att fått värdens bästa familj,Mormor&Morfar,Moster&Morbror&Kusiner.
jag är glad över att ja har Hansson- Hansson som ja känner ut & in,
som kläcker samma ord i samma sekund, som som jag babbla med en timma
på telefon om allt och verkligen inget.



och inte att glömma. Emilia&Andreas har förlovat sig!
efter många års kärlek var det time- är så otroligt glad för deras skull!



annars är jag en levande död tjej som lyssnar på Alicia Keys i
mina nya fräcka hörlurar som var en julklapp från M
med
grymt ljud.
Jag ser fram emot 2010 för tydligen kommer det bli ett topp år enligt mitt horoskop-
sega första månader, förändringar till våren, kärlekssommar & mycket träning och en kanon höst!

CANT WAIT!

london.london.london - mot Nina <3


slut på ord.
vi hörs när vi hörs
imon ska jag träffa sis nya pojkvän- dags att skriva ut frågelistan.

Kommentarer
Postat av: emilia

hah. söta du! ja det var TIME känndes så rätt som det bara kan kännas. hoppas att du hade en härlig jul sen lilla julfreak! du är så underbar!

2009-12-28 @ 19:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback