kräsen?

Kårner håller på att förändras lite,
kan inte förstå att jag vart där över ett år!
vart tar tiden vägen?
men jag gillar nya saker, lite utveckling.
Nya mackor- nya priser, (ny personal, både bra&dåligt)

Provåt idag en ny Macka- Grahamsrundstykke med Avocado,Tonfisk,Tomat
Lök,Vitlöks smörost.
kan inte sätta ord på hur goooood den var!

men så kom jag och tänka på min fantastiska barndom!
låt oss spola tillbaka tiden, ca 10 år!
då hade jag inte ätit avocado,tonfisk,tomat,lök?

jag är väldigt glad över att mitt smaksinne är numera öppna för alla förslag
(inom rimlig gräns)
och stackars er kränsa människor som missaar så mycket gott!






annars var jag uppe och traskade i sömnen idag
och letade efter Mamma!
tur att hon&Pappi kommer imon <3


och felixen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback