pepptalkpepptalkpepptalk

Markus är min fina snälla underbara pojkvän!
för några dagar sen sa att så många värdefulla ord
till mig jag som verkligen behövde få höra,
få det bekräftat.
alla människor kan säga ord, det är enkelt!
men att säga det och djupt inne mena det är inte ofta
man hör- jag kan höra sånt.

han sa hur bra jag är, hur fantastisk jag är,
att jag är guld värd
!

sånt som jag nu i efterhand sitter och småler åt,

det är konstigt hur jag ändrats (nu är jag inne på det spåret igen)

förut hade jag inga problem med att ta åt mig beröm,
men nu har jag upptäckt att jag har svårare för sånt,
svårt att tycka att jag är tillräckligt bra, förun kunde jag tänka att jag kan klara vad som helst.

Har suttit och kikat runt på flera utbildningar men tänker på varje

' de där är för svårt för mig, sånt klarar jag inte,
men jag vet ju för fan att jag kan!!


vart har Kajsa Anna Elin Backlund tagit vägen?

jag är inte bara snäll&Söt
jag är smart,kreaktiv, och jävligt flitig!

och hon kommer att komma tillbaka!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback