sammanfattning

Av denna helgen!
ska försöka bli bättre på uppdateringar, men jag
känner att jag går igenom en jobbig med viktig del av livet just nu!
de är vad vill jag? vem är jag? jag tror det är typiskt
för den här åldern, de första åren efter gymnasiet.


men efter fredagen tog jag den vanliga
7 km rundan på löpbandet + styrka efter det!
efter en hel dags illmående va de skönt att få
slumra till i soffan!
halv sju dök Samuel upp , matlagning och lite vin och massa snack!
idol final, Ullared, Bonder söker fru Roger!
hade grymt jävla roligt, känns jobbigt att vår Samuel försvinner
både från Oslo OCH  sen ut i världen!


lördagen var de hard work work med tanke på att
jobbade med ***** och då måste man tänka för tre
pers och jobba för två i 9 timmar.
det känns, det är jobbigt.
jag är inte normal i huvudet efter en sådan dag.
skulle egentligen gått ut med Friday ,
men efter att ha däckat i soffan
blev det en behövlig lugn kväll framför en halvbra film!


söndag -
tennis ffs!
Markus är vidare i kvartsfinal i Nm,
och nu väntas två dubbelmatcher!


efter de tänker jag nog trycka i mig en jävla massa lussekatter&pepparkakor
för det är tredje advent och MAN SKA PASSA PÅ!!
Holiday på kanal 3 21.00 ikväll, blir bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback