dags för en sammanfattning


Fredag - Efter att ha spenderat flera timmar på swebus var det skönt
att ha världens bästa Pappa som kommer och hämtar upp en
i Jönköping för att hinna med 23.00 båten:)
Det var lycka att träffa Mamma&pappa& Felix.
Mamma hade ordnat med ostbricka, vindruvor och vin<3


Lördag- alla hjärtansdag. jag älskar Marskus<3 Vaknade klockan 9.00, antigen berodde det på att jag
inte fått någon dörr ännu, eller så kan det vart skrollan
som lät för mycket..
Det blev frukost, handling, och en tur på öa bort till sandudden med
hundpromenad..
fick även ett litet snack med syster som ringde<3
Semla, Mat & Melodifestivalen på kvällen. Mamma & Jag ville båda adoptera
Måns ett tag.

Söndag - Sov länge, åt frukost och lånade pappas bil in till Jönköping
där jag mötte upp Caroline<3 vi drog till A6 och strosade runt
och pratade och åt lite mat:)
lovely att få träffa henne igen!
Dock blev min hemfärd inte lika lovely, i höjd med ölmstad på motorvägen
fick jag tungt att andas, och så blev de snabbt väre.
Kände hur min puls gick upp i högvarv och jag blev så där svimfärdig
och kände hur jag kommer tuppa av. men av ren panik drog
jag ner rutan för att få frisk luft och satt med den nere hela vägen hem
på något sätt lyckades jag köra till gränna.
men detta är nog det mest obehaliga jag vart med om.
Hemma blev det mat & en chockad Kajsa försvann ut i skogen
på en hundpromenad med Pappsen.

Måndag- Staden med Mamma:) Hamnade först hos Moster Karin:)
och köpte underkläder för hela slanten:) underbart
sen drog vi oss mot Kusin Emilia och köpte en underbar Jeansjacka
för andra slanten:)
underbart även de:D
en snabb lunch, vidare mot tandläkaren & A6 igen.
sedan en snabbfika med Fia för att höra senaste uppdate:)
hem till öa och Jenniisen. blev Mat, promenad och prat & läste
gamla brev från den gamla goda tiden.

Tisdag - swebus hela dagen


så min helg var där ja.
nu måste jag fixa mig i ordning och inse att verkligheten är tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback