Fredaaaagsmyyys

Hej & Hå

Spinningspasset 55 minuter Movie.
Gosh.
det jobbigaste passet jag vart, död var jag efteråt.
Vi körde med pulsband och så kunde man se
vad sin puls låg, och hur många procent man presterande.
Intressant var det.

Men efter halvapasset visste jag inte
hur jag skulle bete mig för
att orka med det sista.
Men till sist kom jag på det:

TÄNK MORFAR, TÄNK PHILIP LINDAU, TÄNK MATS LINDAU och
då gick det.
Cykelproffs finns det i släkten ja.
och snart är jag där;)
Det var hela tiden växlingar med uppförsbacke, intervall.


Men nu ska jag fortsätta njuta av att det är fredag

Kommentarer
Postat av: emilia kusin

ah, då kanske vi har ett proffs till på G.

euro sport nästa!

ha en underbar helg kära kusin!!pusspus

2009-02-07 @ 08:16:08
Postat av: mats lindau

äntligen! jag har ett tränat öga och ser talangen på lång väg! Kajsa-jag tror på dig. OS London2012.

2009-02-07 @ 19:17:22
Postat av: morbror mats

Äntligen! har länge anat talangen. Vi tror på dig Kajsa. OS i London 2012.

2009-02-07 @ 19:21:37
Postat av: Kajsiis

hahaha det känns så tryggt att ni alla tror på mig;)

jag ska inte göra er besvikna, utan göra allt jag kan för att ta mig till London!

2009-02-08 @ 13:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback