HEJHEJHEJ

Upptagen Kajsa, jo jo

senaste saker som hänt!
Igår då, kollade jag & Markus på Californiacation som är tidernas
roligast serie.
Av en slump laddade Markus ner säsong ett i septeber
och imon loppet av ett par dagar var säsong ett slut.
vi har stått ut länge nu, men igår kunde vi äntligen
se den spännane fortsättningen-

annars var det jobb idag mellan 6.30-14.00
och då va det en trött Kajsa som kom hem.
Fixade med Disk, tvättmaskin & mat och en vilopuas.
har nu kört skiten av mig på Stepstyrke som är mitt absoluta
faovirit pass numera.



2 dagar kvar till min sverige hemkomst



en annan rolig sak är att Markus ex fickvän från
Österrike har hört av sig på facebook och skrivit
att jag är snygg & har fina ögon.

tyckte de va himla roligt.
 som sagt snygg kajsa är mitt namn

Kommentarer
Postat av: millan

HET HETARE HETAST. du måste smälta snön i norge!

2009-02-12 @ 07:48:05
Postat av: Kajjsiis

HAHAH ;))) att jag gör kära kusin, att jag gör;)

jag tittar in till dig på Måndag:D <3

2009-02-13 @ 06:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback