Mamma MU

Stammisgubben som alltid
kommer på morgonen och lämnar fem kronor i dricks
måste tro jag är knäpp


Vi småpratade lite idag på morgonen, och se hur det kan gå.

Gubben- det är inte så farligt att gå upp på morgonen, men man blir ju klart trött när man kommer hem

Jag- Ja det är ju klart

Gubben- men det är ju skönt att komma hem till Korne (han uttlaldet det KORNA

Jag-
men världens leende. HAR DU KOSSOR?

han kollade lite konstigt på mig, och sa
Jag har vart gift väldigt länge:)

jag vet egentligen att korne är fru på norska, men han sa korna.


anyway:))
jag räddade situationen ändå


nu ska jag in till Oslo och träna med Emelie och leta H&M skor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback