Redan Söndag

Tiden går så förbannat fort!

Plöstligt är helgen slut, och snart är det sommar.

Gårdagen igår:

Markus & Samuel åkte snowboard och Samuel slapp åka Helikopter
Jag & Emelie skulle shoppa, jag spenderade mina pengar på H&M och Emelie på Gina.

Pågrund av att vi har en meter snö här var tåget sena från
Oslo igår så Emelie & jag fick vänta 40 mintuter.
Sedan lagade vi mat, Fajitas och det var mycket mat, sånt gillar Kajsa
Melodifestivalen, var tyvärr inte lika roligt som det brukar vara....
så istället sjöng/skrek vi Lips
och Spelade Pratmakarna och Pictionary

sen sov vi till klockan 11 idag.
och åt frukost och kollade gamla barnprogram på youtube så Emelie & Samuel missade
deras tåg.


nu sitter jag här och ska städa lite.
sen är det Stepstyrke och det gillar vi.


tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback