Vad gör vi utan internet?

sover!


där har ni dagens fråga & dagens svar.


Vårt intenet har strulat sen igår kväll
men nu är det på g igen:)

Igår hade jag halsont, en liten oro över att markus
hade smittat mig, men nu mår jag prima=)
men ställde in min träning idag så
får ta igen det kommande dagar.
Istället låg jag i sängen, i typ tolv timmar.
sov, läste & tänkte.
jag är inte som andra haha.

och om en vecka och några dagar åke vi till Danmark:D yey.

Mars Schemat har även kommit nu,
jag & Siv är lediga alla lördagar så de gjorde vi high five på.

tjing

Kommentarer
Postat av: erika

va fin header!

2009-02-24 @ 20:52:28
URL: http://eharneryd.blogg.se/
Postat av: emilia

halelulja moment!!vad roligt!yes det var lördag den 14. och du och malin får jätte gärna sova över om ni inte har någon annanstans att sova!!!massa pussar och kramar!

2009-02-25 @ 07:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback