JAG SKÄMS!!!

Jo ni kan aldrig ana vad som hände idag!

Började jobba som vanligt vid 8.30
sen kom Linda vid 10.30
vi jobbade på, lungt med folk och så.

sen blev det rush vid 13 tiden.
varför varför????
hade det inte vart rush hade jag tänkt
mer på vilka personer som kom

haha okej, men jag stod i kassan
och Linda vid kaffemaskinen.
vid 14 tiden kläcker hon ur sig. Hur känns det att ha serverat Kronprinsessan?
och ja bara va????
Hon bara ja??
som att jag hade fattat.
jag fattade inget och bad henne förklara.
Jag Mette Marit beställde jue nyss två kaffe Latte av dig.
Haakon stod ju där ute.

asså fyfan vad jag skäms.
och det hemska är att efter att ha tänkt hela dagen och försökt
komma på hur tusan hon såg ut.
men trots att jag inte minns det .... HAR JAG KAJSA BACKLUND SERVERAT & PRATAT
MED METTE MARIT
och det har ju faktiskt inte vem som helst.
Men hon kommer att komma tillbaka, och då kommer jag känna igen henne
men efter att ha kollat på bilderna, får jag svaga minne och det är ju alltid något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback