money moneeyy

Hej hopp!


Blev bara sex timmars sömn inatt,
inte bra för mig.
Vaknade när Markus kom hem och sen
hade jag svårt att somna om.
men jag älskar han ändå <3

Jobb idag mellan 6.30-13:)
Jobbat med chefen och då går all dricks rätt ner
i min ficka! woho.
inte riktigt ner i fickan, utan till min dricks burk som jag sparat
sen i Oktober. Ett 1,5 liter cola flaska är snart helt full med enkronor,femkroner,
tiokronor, och tjugorkroner.
en vacker dag blir jag också rik:)

Om 6 timmar kommer jenniis & markus yeeeeyyyy;DDD

Kommentarer
Postat av: emilia

god morgon min kära norrbagge.

ville bara säga att nu har även jag en blogg , emilialindau.blogg.se



ha en underbar lördag!!

2009-01-31 @ 08:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback