sjukast i världen

ett kort inlägg.

vaknade idag av att jag mådde illa, hade ont i magen,
ont i halsen, ont i kroppen och ont i huvudet.
men drog iväg till jobbet, trodde jag skulle avliva ett tag.
skulle jobbat till 15 men Mari skickade hem mig vid 13.

kom hem, somnade i soffan.
sov 4 timmar.
tog tempen, 37.9 vilket kanske inte låter högt för er.
men för mig är det högt eftersom jag annars ligger på 36.5


jag känner mig död.
jag blir hemma imorgon från jobbet och har en helg att bli frisk på nu.
jag har inte mått så här dåligt sen jag gick i åttan och låg hemma från skolan i en vecka.
att vara sjuk är inte min grej,

nu ska jag tycka synd om mig själv och hoppas på bättre tider. så hörs vi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback