Te drickarn

Det är mitt nya jag.

Har druckit tre koppar med vaniljte idag:)
blivit mer eller mindre besatt.

Markus & Jag har kollat på film ikväll.
det blev Failure to launch som jag inte kunde uttala till Markus fasa.
kan du inte engelska skrek han mer eller mindre när jag försökte uttala det.
haha. okej att prata engelska har tyvärr aldrig vart min starka sida.
eller på fyllan funkar det helt okej, och när jag hade praktik på kreta
fungera den också bra.
jag minns att jag blev så glad när Donnis berömde mig för att jag hade utvecklats så :)
tider det :)

Men se denna filmen, kalas bra!
 

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Min lilla äslkling! Betyder detta att vi kan börja dricka te ihop nu då?:) Vad tyckte du om filmen? Har den också, men inte tittat på den ännu...

PUSS

2009-01-22 @ 09:55:13
URL: http://malin-backlund.blogspot.com/
Postat av: Kaajsiss

haha Jaaa :D har du smakat på tesorterna du fick av mig ännu?:) Vi får planera en träff snart?, jag vill så gärna hälsa på dig Stockholm:)

Filmen var riktigt kul;) bra skådespelare är alltid ett plus:)

Saknar dig finaste <33

2009-01-22 @ 10:47:17
Postat av: Donna

Kajsis, du ÄR bra på english.

2009-01-24 @ 19:02:08
URL: http://donnaottilia.blogg.se/
Postat av: Kajjsssiis

Du är snäll :) <33

2009-01-24 @ 20:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback