att tappa rösten

Igår eftermiddag skulle jag vila mig frisk efter jobbet
och när jag vaknar upp, och försöker prata med mig själv,
ja då går det inte. jag fick inte fram ett ord- sjukt läskigt
när man aldrig tidigare vart med om de.
när mamma ringde senare på kvällen kunde ja få
fram ett par hesa stämmor.

idag vaknar jag med en ganska normal
röst för att vara sjuk. men stället världens lock för öronen
så jag hör typ inget.
gör mig frisk.

annars ställde jag mig på vågen för första gången på
tre veckor. och hade på ett  konstigt sätt gått ner ett
kg när jag borde gått upp typ en jävla massa.



intressantrare inlägg får man leta efter.


Kommentarer
Postat av: carro

bebis, jag drömde att jag skulle sova över hos dig, men så råkade jag prata i sömnen och då blev du skitsur så jag fick gå hem själv mitt i natten. haha va lustigt:P

2009-07-29 @ 11:10:37
URL: http://puni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback