det gick så lätt, och sen så fort

Igår vaknade lilla Kajsa med halsont och stora klumpar
i halsen.
idag var det samma känsla, så fort man kommer tillbaka
till jobbet- pang säger det och hej hej hej förskylning.

försöker gilla läget, hade gärna tränat
som fan nu efter två veckors svullande hahaha.
men C`est la vie. blir mindre mat & mer melon.

annars har jag en stor klump i magen,
vår käre hyresvärd Tom kom in på jobbet idag
och jag kunde inte med att säga hur mycket jag vill flytta till Oslo.
för det här funkar inte längre, hur mycket jag älskar vårt boende, utsikten, naturen
är det inte värt att må skit.
det är inte det- jag behöver mitt sociala liv jag hade från början.
och visst att hyran kommer stiga ett bar tusenlappar - men vad gör det

när man kan få tillbaka ett bra liv?
annars är jag grymt sugen på att börja plugga, men det tar vi en annan gång.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback