Ensamtid ensamtid ensamtid

Ni hör ju på ordet hur de låter -förjävligt.
vem behöver ensam tid?
Jo alla tror jag behöver det.men i fem dagar?
på tok för mycket!

Det är så konstigt hur olika vi kan vara,
om vi hade bytt roller, att jag var den som åkte till Sverige
och Markus skulle stanna kvar här i en vecka . så hade
han inte haft några som helst problem med att sysselsätta sig.
men jag - nu har ja suttit vid datorn i en kvart (tröttnat), hängt upp tvätten,
diskat i ordning, )
ja de va visst allt man kunde roa sig med här hemma.

Jag saknar alltid min familj & mina vänner hemma på ön/jkpg- men
vid sådana här tider är det som värst- hade man vart hemma där- ja då
hade man nästan fått be om att få vara lite för sig själv.
så knasigt är det faktiskt och väldigt sant!


men jag ska inte deppa ihop totalt denna vecka,
jag har ju vänner här också- dock så bor de lite längre bort,
och jag har jobb nästan varje dag, & så träningen sen kommer Malin
på slutet.


detta ska nog gå vägen!

Kommentarer
Postat av: Friday

Darling det kommer att gå strålande. :) om allt går enligt planerna så har du en dubbeldate någon gång nästa vecka:)tänk det du!

2009-07-03 @ 11:35:37
Postat av: Donna

Det ordnar sig älskling, jag lovar.

2009-07-03 @ 12:38:13
URL: http://donnaottilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback