Halo

Jag har kommit fram till en sak,
kanske är jag sent ute ... men vad spelar det för roll?
egentligen har jag bara lust att berätta om hur syrran
& jag hade det hemma hos mormor & morfar om allt vi vart med om,
men jag kör lite ändringar i bloggen-  ( mormor & morfar - er älskar jag <3 )

det jag vill komma fram till är att mormor, Malin & jag
powerwalkade en 7 km runda igår på morgonen :)
Jennis föreslog sen på kvällen att jag skulle med henne ut
och springa innan vi skulle möta upp mysan för en promenad!
sagt & gjort, 5 km blev det, jenni tog ett extra varv men jag kände
att det räckte för ikväll.
för vi skulle ju ut och gå igen!
då kom jag på mig själv- ska jag ha ångest och känna mig kass för att jag
inte sprang det där varvet?

eller ska jag må bra över att kroppen sa ifrån?


jag valde det sista alternativet,
hade jag svarat för ett år sen hade det det första såklart.


vad bra det känns att finna sig själv!




hansson i alla tider!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback