Havet & Rodel

Båstad är livet ; )
här kan jag lätt tänka mig att bosätta mig någon
gång i  framtiden.
Igår bjöds det en tur i Bergarnas båt för lite fiske,
dock ingen fisk : ) men vi hade en härlig tur med Markus
brors barn:D

Idag körde vi Rodel, svårt att förklara vad det är
- det måste helt enkelt upplevas;)
Rekordet är 1 min & elva sekunder, när Markus & jag
tryckte ihop oss i en och hade gasen i botten hamnade vi på 1 minut & 16 sek,
nöjda & glada tänkte  vi att detta måste vi slå- vilket slutade
med en nära döden upplevelse.
fort som fan gick det, och wipps så låg vi båda halvt på banan och skrapade
upp lite kroppsdelar- slutade ändå lyckligt.


sitter vid Markus mini dator och har ingen aning om vart bilderna finns,
men håll ut vänner!


sommarsommar

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej vænnen min, saaaknar dig! har ju inte setts på jættelænge. Men hoppas du har det toppen på semestern iaf. Vi får hitta på en massa saker nær du kommer tillbaka:)

Hælsa marcus så mkt, å hoppas han har en bra student. får fira honom nær ni kommer tillbaka.

pusspusspuss :d <3

2009-07-14 @ 21:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback