P T

Hej Hopp Hallå!


Måndag. Emelies födelsedag - grattis bejb!

Annars fullt ös, vad jag gjort idag är hemligt
men jag kan säga att jag har rört på fötterna.
En snabbis på sats hann jag med, träffade på vägledningstjejen
som nu är personlig tränare- 21 år och personligtränare är ballt.
jag har bestämt mig för att betala för en  p t , dock hur många
timmar får vi se lite- men jag ser grymt fram emot detta.
effektiv träning hej hej hej



annars har jag bara lust att lägga mig ner och sova,
men nej!
en gubbe kommer hit och ska fixa någon ventilation som kan ta
ett par timmar- och sen kommer en annan kille hit
och ska hämta en paket.
jag orkar inte vara social nu.
skit också.

lite koffein kanske gör susen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback