spegel, spegel

ibland tappar jag orden, och jag känner inte för att
berätta om vad jag gjort idag, eller vad jag ska göra eller
hur jag mår, vad jag ätit och så vidare.

men jag kan berätta en sak!
för första gången på väldigt länge kan jag se
mig själv i speglen..... och se att kajsa är tillbaka!
kanske beror det på att jag tröttnat på norge,
på jobbet att jag inte kunnat se mig själv, kanske beror på det att jag är omkring
människor som bryr sig som gör att jag kommer tillbaka, det kan bero på att
jag har semester.


det skrämmer mig lite inför att åka hem på söndag,
egentligen ganska mycket.
men hur som helst har jag kommit
fram till en sak.
nästa gång jag inte ser mig själv vet jag att det är nog dags
att vända blad.






ung & galen








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback