jag är sliten

Jag är förbannat sliten just nu.
Jobb varje dag, förbannat varmt , för lite sömn och
en för mycket kajsa som ska vara aktiv.
som ja sa till mamma<3 igår, sådant kommer ifatt än.
men jag lyssnar till min kropp och tar en ordentlig sovmorgon,
skiter i träning, och tvingar inte ut mig själv att pressa i solen.


igår var jag & markus och badade på en stor badplast lite utanför Asker.
Saltvatten gillar vi, brun & blond.

Och i förrgår hade vi Frida här på ett snabbesök
som mest innehöll mat&prat.
supertrevligt<3.





annars så har jag inte mycket på hjärtat,
mer än att jag längtar efter semester,
och att jag drömde om en av mina bästa vänner
som jag knappt har någon kontakt med nu.
och fan va de suger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback