Kajsa är på gång

Hon är laddad, hon är taggad och allt va heter!
Först Markus hårda lektion med mig, (han tyckte
vi skulle göra detta en gång i veckan) jag tror han
tror på mig i smyg, min sambo ska göra mig till proffs
tänkte jag då!
Ja kanske om vi tränar 5 timmar om dagen i 5 år,
så kanske du skulle kunna spela lite tävlingar.
hahah, kul var det iallafall!


sen satt jag och kollade på tennisen, utan markus.
en konstig situation de där!
Markus var själv och tränade.
och nu har jag vart ute och powerwalkat + lite styrka!
nu ska kocken & Kajjsis fixa maat.
hej & hå braiga söndag


Kommentarer
Postat av: emilia

haha söt du är. världens starkaste kajsa! VIKIGT med kvalitetstid. ta så mycket sådan ni bara kan!!!!massa pussar på dej från sverige

2009-06-08 @ 08:06:16
URL: http://emilialindau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback