KLAPPA HÄNDERNA OM DU FÅR LEVA KVAR!

kollat på Ice Age i dagarna, eller kväll/nätterna.
as goa filmer ju.

villl ju blogga, men saknar mina skrivande fingrar.
för er som inte vet är min kära moder en superduper Journalist!
hon är frilansare, och säljer sina jobb till veckotidningar som
Året Runt, Allas, Allers ja dom stora tidningarna ni vet; )


och min fader! hans Cv ska man inte leka med, speciellt
eftersom han inte har någon utbildning till alla
hans mäktiga jobb han haft.
riksdagsledamot,rektor,enhetschef,landstingsråd.

Ja jobb är inte allt, så länge man gör något man älskar
och brinner för och är otroligt duktig på! då är de bevisat att man
är på rätt plats!  men jag kommer aldrig ifrån den biten, och ja har rätt att  tycka
att mina föräldrar är otroligt duktiga och att de kommit väldigt långt!
har en syster som ska plugga till lite betyg och sedan bli läkare!
Min Syster gick ut med 25 Mvg i gymnasiet av 30 betyg- (ja, jag minns de Malin;) haha)
och hon är snygg,Charmig,smart & finaste leendet i världen! och kommer att
komma väldigt långt!!
Markus älskade pojkvän! 24 år, tar studenten om 2 veckor ca - tjänar
mer pengar än vad många andra 24 åringa gör!
Pengar är inte allt- åter till de. man ska göra de man älskar och han gör de
T E N N I S
- HAN ÄLSKAR DET!
så nu har jag lagt goda ord om min familj på vad de är duktiga på de!
men de är de finaste jag vet! mina stjärnor!
och varje dag är jag stolt över er!


och så har ni mig en vilsen 20åring som sliter på en kaffebar i Norge.
och undrar varje dag vart jag slutar någonstans,
men troligen på Broadway!


nej, nu säger jag som min idol Sally Santesson!
jag ska fortsätta drömma om mitt liv som statsministerdrottning





Kommentarer
Postat av: Donna

Du och jag Kajsis (L)

2009-06-30 @ 16:15:54
URL: http://donnaottilia.blogg.se/
Postat av: mamma

Älskade unge. Du är bra på att vara bäst! Finns ingen unge i hela världen som är så go´ som du är - du sprider solsken där du drar fram!

2009-06-30 @ 17:35:47
Postat av: emilia såklart

jag kan inte annat än hålla med älskade moster.fina fina kajsa. du har ju helalivet på dej att komma fram till vad du vill.

och du är ju en fantastisk underbar smart och super dunder snygg coh vältränad.(=solstrålen!

2009-06-30 @ 18:24:25
URL: http://emilialindau.blogg.se/
Postat av: emilia såklart

men det låter ju som en kanon i de!när ska du vara i sverige?pusspuss

2009-07-01 @ 07:27:55
URL: http://emilialindau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback