Paaastaa

Okej, det blev varken tennis eller stekarhuset!
Vi åt god pasta på en Italiensk restaurang
och en glas vin till de :)
tack för Maten älskling!
sen sprang vi runt i alla mataffärer för att jag skulle ha 100
gram vit choklad till mina frukter i ugnen som jag tänkte göra nu!
Norrmän vet inte vad det är! de hade ingen aning om vad
det var eller vart de fanns.
tack vare meny fick jag hem de.


annars ska jag & markus lira playstation 3 nu
såhär en skön fredagskväll nu när det finns två kontroller!


Kajsa - Vad önskar du dig i studentpresent?
Markus- Guitarhero skulle va kul, nytt batteri till datorn....
Kajsa- sånt som man önskar sig när man fyller år?
Markus du tar studenten! du får finna dig i att du vår vaser & smycken!
markus tog de hårt!


slut på tjatet, mot ugnen haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback