Tiden går, oh går oh går

Idag är det exakt ett år sen vår klass hade bal!
Och de känns som de va igår!
Balen kommer ja minnas som den roligaste
dagen under gymnasiet, allt från att bli fixad som fan
rent ut sagt- till att efterfesta med Soran och bli
full som fan! hahaha. men jag hade läget under kontroll-
tappade mina nya 700 kroners örhängen på ett fullpackat dansgolv inne på centrum-
men på 1 minut hittade jag dom! det är sjukt om något!
oslagbara dag!

På balen gick jag med min bästa killkompis Rasmus,
som vi hade plannerat så vackert när vi va 13&12 år!

och EN STOR PUSS TILL LILLA MORFAR SOM FYLLER 76 IDAG! <3

























Kommentarer
Postat av: Donna

Åhh vad underbart det var! <3

2009-06-05 @ 23:09:52
URL: http://donnaottilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback