Lassarom

Hallåå Hallåå bloggen!, Markus hälsar! och ja, han lever.
mer om det senare

intensiv dag? OH JO!

Började dagen med att till jobbet då det
var först och främst snöstorm, och jag
hade stora aningar om att bussen kommer vara väääldigt försenad.
och lungt var det på jobbet.
siv & ja bråkade om både kunder & disken (inte riktigt bråkade kanske)
men vi ville få tiden att gå.

slutade vid 15.30 och tog en runda på apoteket.
jag har tydligen fått någon spricka i läppen, så jag gick
och köpte anti ifall det skulle vara munsår. men jag är en lycklig
lottad tjej som aldrig haft munsår. så det är nog bara en vanlig spricka.

sen vart det spinning. körde slut på mig totalt.
nästan lika mycket som han som satt brevid mig,
han svettades på cyklen, på handduken, han hade en stor pöl framför
sig och en bakom sig.

tog löpet på rema och handlade mat & bananchips tills ikväll.
nu står TacoPajen i ugnen oh bara väntas på att ätas av just mig.
och kanske Markus?

Markus har vart sjuk hela veckan och var idag inne på sjukhuset
och har tagit en massa prover.
min lilla älskling har jätteont:(
så han ska leva på knäckebröd de närmsta dagarna.
men jag tror han kommer att fuska.

okej detta blev ett långt inlägg på kort tid,
händerna bara springer över tangetbordet för snart
börjar lets dance!

och sist men inte minst.
lassarom betyder Idiot/uteliggare på norska.

man lär sig något nytt varje dag!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback