Mitt märke?

Idag upptäcktes något som aldrig tidigare skådats
av mina ögon.
eller Markus upptäckte det först, mitt namn i ett av Ikeas Märken.
det är helt fantastiskt bra! eftersom jag aldrig trodde
något sådant kunde hända.




oh vad glad jag är!
Annars var det en rik gubbe i kön som skulle handla 53 Tallrikar? och typ 20 000 glas?
vem gör det?
sen såg vi hans dotter var med och Markus var snabb med kommentaren.
det är säkert till hennes sweet sixteen.

så rätt så sätt.
sen spenderade jag pengar, och fick med ett par chinos, en väska, ett linne & en bolero.

Grattis till Hv71!

Kommentarer
Postat av: emilia

oh så snällt.men jag jag tänkte faktiskt på dig!!.tror att den skulle sitta om ett smäck..(=

pusselipuss

2009-03-29 @ 08:37:17
URL: http://emilialindau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback