Rosinboller

Hela Norge älskar Rosinboller.

I sverige hade vi nog kallat det, vanliga bullar med russin i.
det är så sjukt populärt.
jag förstår inte hur man kan trycka sig i en sånn och en kopp
kaffe som lunch för dagen.

men till det roliga.
alla barnen står och skriker Jeg elsker Boller
när jag hör det tänker jag nog inte som alla andra,
och måste knipa igen munnen för att inte brista upp i skratt.
hade min kära vän Caroline Simar vart här så hade vi åtminstonde
varit två som skrattat.

tog en runda på sats nu ikväll.
killen som säger kajsa konstant var där.
så då fick jag höra mitt vackra namn klinga så fint på norska

annars har jag en sjukling här hemma.
det är synd om honom.
varken tvätten var upphängd eller diskmaskin utplockad.
och tills hans försvar - när man är sjuk så slipper man göra sånt
så jag la mig på soffan och skrek jag är ssjuuuuk.


dags att koppla ner.
ny dag imorgon.

Kommentarer
Postat av: carro

hahaha xD "och den första bollen sa till andra bollen nu är jag körd" :D

2009-03-27 @ 10:35:37
URL: http://carrrolll.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback