Tillbaks!!!

Så dåligt uppdatering men nu får ni något att bita i.

det senaste från Kajsas liv

1.
De senaste dagarna har det hänt två gånger att jag fått frågan om
det är jag som driver Kårner Kaffebar.
detta tycker jag är väldigt roande, för när jag fick frågan första gången var min tanke.
JAG HETER KAJSA BACKLUND, ÄR 19 ÅR & KOMMER FRÅN SVERIGE OCH HAR
TANDSTÄLLNING,
så tyvärr jag driver inte Kårner.
men en vacker dag kanske jag driver något eget, vem vet?

2. Jag var och gymmade första gången igår. Med löpband och vikter och
hela skiten. men när jag skulle ge mig på frivikterna så stod det stopp.
det stod runt 10 killar och pumpade muskler för fullt, så då drog jag
mig hem.

3. Av någon konstig anledning hamnade jag på H&M och fick
med mig ett fint vitt linne, en mörkblå tröjja med en rosett och ett sött bälte hem.
fråga mig inte hur det gick till, och fråga mig inte varför jag inte sagt något till Markus om det än?

4. När jag klev in på Sats idag och skulle skriva ut min biljett och killen i receptionen (som jag
kanske pratat med en gång) han kom springades med min biljett och sa Kajsa, jag har skrivit ut din biljett.
Hur vet han vad jag heter? galet.

5. Idag har jag varit Markus bejb i ett år och sju månader


så lite smååttt & goottt så här på fredagen
har kört slut på mig själv nu under spinningstimmen och
ska ta och äta tacos som aldrig förrr!!



Tjingeling från Kajsa som älskar helger


Kommentarer
Postat av: emilia

så sööt såå

2009-03-22 @ 15:28:06
URL: http://emilialindau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback