Är detta okej?

Ville bara tala om att idag har det ösregnat
i princip hela dagen, men nu äntligen tittar solen fram.
Jag cyklade hem 2 km i uppförsbacke i ösregn och såg
ut som HEJ KOM OCH HJÄLP MIG
endast
för att bevisa för Markus vilken kämpe han fakitkst är tillsammans med!;)
Fast han är snäll som erbjuder sig såklart<3

tillhör inte den sorten som ska ha snålskjuts hit & dit längre.
den Kajsan är borta. (fast Pappa är den snällaste i världen som
hämtar mig i Jönköping bara för att jag ska få komma hem snabbt och då
är det inklusive båt tur & retur på en timma åtta mil fram och tillbaka
mellan Gränna & Jönköping. och det är inget jag ber han om,
utan det är något som han faktiskt vill göra!
Hur många Pappor gör det egentligen? Inte många.
Han är bäst helt enkelt!


time för mat & en skön fredagskväll.
En stammis på kårner undrade om jag skulle på spinningen idag.
jag älskar våra stammisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback