jag är hemma

jag är hemma.
jag borde vara ute och festa.
Men istället sitter jag med min fina prins Markus och
myser framför tv :).
Huvudet var taggat för allt, men kroppen sa nej nej nej.
jag mår inte helt okej. halsen, tempen ja de mesta
sa nej efter en hård dag.
superwomen ligger annars på 110% och nu är jag nere på 50.


och jag vet att det kommer att komma
bättre kvällar, varmare kvällar & finare kvällar
med en kajsa som kommer ligga på topp.
den tider kommer att komma.
nu behöver jag egen tid med Markus.




Kommentarer
Postat av: emilia

ohh söta lilla kusin! vila vila vila. det är fan det enda som hjälper!sen kommer du vara på topp, high life igen!!krya krya krya

2009-05-17 @ 08:19:23
URL: http://emilialindau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback