OH DEN HÄR LÅTEN GILLAR JAG!

Tycker rubriken sammanfattar helgen otroligt bra!
just för att JAG GILLADE ALLT


Tycker helgen har innehållit det mesta.
Familj,Systrar,Kärlek,Shopping,God mat, drinkar,
Per Gessle, Malins födelsedag.

Lördagen
var otrolig på alla sätt.
Vi började med shopping, fick inte med så
mycket som jag hade velat. Dags för Kajsa att bli
lite mer ekonomisk.
Lunchade på att litet café (utan toaletter) och för er
som inte känner min lilla Mamma- det är synd om er!
för den här kvinnan är BÄST I VÄRLDEN.
och ingen människa dricker vatten som min mamma
så när mamma insåg att de inte hade någon toalett ja då
skulle den faktiskt otrevliga tjejen i kassan få smaka på sin egen medicin.
VART GÅR DU PÅ TOA NÅGONSTANS?
och jag & malin brast ut i världens garv .

Fixade oss lite hemma hos Malin och åt god
med Mamma & Pappa.
tog Djurgårdsfärjan och fortsatte vår resa på Cirkus.
PER PER PER GESSLE! VILKEN GUD


efter en skön konsert på två timmar, drog vi oss
tillbaka och hamnade på en bar.
och där spelade Tom Jones- You sexy thing
och Pappa kläcker OH DEN HÄR LÅTEN GILLAR JAG
Malin & jag fick åter en gott skatt.
Far va på hugget, men inte lika mycke på hugget som jag så han
fick bara i sig en öl och ville att det skulle bli sommar så att han kunde få dansa sin bugg,
medans två drinkar försvann i Kajsa.




MALIN SÄGER- KAJSA- VARFÖR TAR DU 300 BILDER PÅ DIG SJÄLV
PÅ EN BUSSHÅLLPLATS?
KORT TAR MAN NÄR MAN GÖR NÅGOT- SOM ATT ÅKA T-BANA!







och om sanningen faktiskt ska fram

hur mycket ni än försöker, kommer ni aldrig ha lika kul som vi har;)

Kommentarer
Postat av: Lina

"och där spelade Tom Jones- You sexy thing

och Pappa kläcker OH DEN HÄR LÅTEN GILLAR JAG"



Hahahahahaha där fick jag mig ett gott skratt!



Hahahahaha :)))

2009-05-12 @ 23:36:43
Postat av: Malin

Allra sötaste syster, garvade mig igenom hela inlägget! Haha, du är bäst! PUSS

2009-05-14 @ 22:05:25
URL: http://malin-backlund.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback