sju veckor kvar

Till semster.
Obeskrivlig känsla.
och en konstig känsla.
jag finner ingen ro på samma sätt som förut.
jag vet inte vart jag hör hemma längre?

detta låter kanske sjukt för er, även för mig.
Jag känner mig hem hemma i huset, men inte i Asker.
Jag känner mig hemma i Oslo, men inte hem hemma som i Asker.
Jag kände mig hemma på Visingsö, vilket jag fortfarande gör fast på ett annat sätt.
Jag känner mig hemma med familj i min omgivning, vilket är omöjligt
att få för tillfället.
Jag känner mig hemma med Markus, men inte här?
Lösningen att flytta hem finns inte, för jag har allt & inget att komma hem till.
Jag vill ju bo här, men jag vill att det ska kännas så där grymt bra som det gjorde förut.

jag blir galen snart. kan ingen bara banka in något bra i mitt huvud
och låta det stanna där?



nu ska jag fixa kyckling efter att ha cyklat hela dagen lång!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag bankar in i ditt huvud att de blir bra oavsett va som sker:) men ja tycker ju førståss att du ska flytta in till oslo så att vi kan umgås lite mer:)

bank bank=)

2009-05-26 @ 21:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback