Valborg + Islatte

Igår va den stora Festar dagens i mångas ögon,
även i mina.
efter en dag som bestått av jobb drog Markus&ja
in till Emelie & Samuel köpte med oss mat
och drog till Brandes.
hade super trevligt, och de bor ju så galet snyggt och bra läge.
satt uppe på balkongen, strålande.

jag Kajsa Anna Elin Backlund ska bli öldrickare.
det är både billigt och bra,
jag satt nog i två timmar och smuttade på en 5,8
och lullig blev jag.
detta är för bra.
kvällen slutade tidigt men det va chill,
utvilad idag, stack jag & markus ner till mitt jobb och tog frukost/fika
och blev kvar ett par timmar


planer för kvällen oklart, vi har åtminstonde köpte en engångsgrill
som ska användas-




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback