Det jobbar en söt dame där!

God Kväll!

Jag Packar, Jag stressar, Jag tänker- jag packar lite till.
Varje gång jag ska hem så blir jag himla nojjig över vad
jag ska ha med hem?
Lite lustigt, men det kan bero på att mitt hem är i Asker & mina saker finns här!

Måsten hem - Cash,Laddare,Ipod,Kläder,Hårfön,Dator & Lite Oc så klarar jag mig!


pratade med Mammii innan, ringde och sjöng för henne på tågperongen,
& folk kollade konstigt på mig- Meeeen man fyller ju bara år en gång om året!


annars så hände en hääärlig sak på Jobbet!
det är en tävling i Hela Asker nu - Stemme på Årets Servicebutik!
vi har sådan lappar liggandes hos oss såklart, där folk kan fylla i- ge ris&ros
och vinna fin fina priser!
En Man- 30+? och hans kompis drack kaffe på kvällen, den ena va väldigt
trevlig, la dricks två gånger och ville snacka rätt mycket, eftersom
jag var själv så kunde jag vara social!
när de skulle dra ville han fylla i en sådan lapp- sagt &gjort.
Han gav den till mig- och så ge de!
var ju tvungen att tjuvläsa


"Jeg stemmer på Kårner, för där jobbar det en jätte söt dame"

Jag tackar och tar emot & hoppas att han menade mig!
en komplimang en tisdagskväll blir man glad av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback