du kan bli städerska!

Skrev Markus på ett sms när jag berättad vad jag roat mig med under dagen!
städning i all ära! (folk som känner mig sådär riktigt bra vet att jag hatar
att städa!
Men inför första advent ville jag julstäda, plocka i ordning, julpynta,
dammsuga, moppa golv och allt ni kan tänka er!
byta till örngott med stjärnor! Köpa mig första Julstjärna som jag
ska behandla som en kung!

Mål under december - Ha en survivor till julstjärna!


igår beställde jag lite information om studier!
jag vill plugga- jag vill bara känna den där känslan- ATT DETTA SKA JAG BLI!




annars har det vart spinning/mage/rygg

nu idolar jag och äter upp Markus choklad- enbart för att han lämnat mig så många dagar!

Kommentarer
Postat av: Floristen

Du kommer lyckas strålande med projekt "överlevnad-julstjärna". :)

2009-11-28 @ 14:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback