för att du älskar!

Vad heter ni? Kajsa&Markus
Hur länge har ni varit tillsammans? Sen 20 Augusti 2007 : )
Är ni förlovade? Nope
Bor ni ihop? Sen ett år tillbaka<3
Har ni barn?  Nope
Har båda körkort? Ja
Isåfall, vem kör bäst? Markus haha
Kommer du ihåg er första kyss? Yeah ;D
Vem sa "Jag älskar dig" först? Markus
Vem är äldst? Markus är 4 år äldre

Vem fyller först på året? Jag
Vem är längst? Markus med stora marginaler
Vem sjunger bäst? Vi är lika grymma!
Håller ni handen på stan? Inte alltid :P
Kände ni varann innan ni blev ihop? Nope

Vad har ni gemensamt? vår humor, intresset för idrott, vårt boende, ganska lika åsikter!
Blev du kär i första ögonkastet? nej, då va ja för full haha
Har ni någon speciell låt? det ska kollas upp!

Har ni några "fri kort"?  lätt, markus har jessica alba & jag har Prinsen
Har ni stora framtidsplaner? Markus ska bli Miljonär och jag ska bli rik Hemmafru
Har ni gråtit i varandras armar? Mycket möjligt
Har ni varit utomlands tillammans? Jaa!
Minnen? Mycket fint <3
Vem lagar bäst mat? Jag, Markus har bränt köttfärs haha!
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Äter,Pratar,- markus budar & jag följer lite program
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Inte alltid
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? 20 mil?

Blir du lätt svartsjuk? Kan bli :P
Brukar ni bråka? Väldigt sällan
Ringer eller SMS;ar ni mest? Båda delarna

Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Han är fin hela han!
Vad använder ni för preventivmedel? jag knaprar neovletta 21 varje kväll!
Brukar nån av er prata i sömnen? Det gör vi båda, alltid lika kul att höra vad man sagt;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback